Новини

Вітаємо Вас на офіційному сайті Чортківської районної ради.

13.03.2015
Засідання постійної комісії районної ради з питань охорони здоров"я, сім"ї, материнства та дитинства
     12 березня 2015 року о 10.00 год. в кабінеті голови районної ради відбулось засідання постійної комісії районної ради з питань охорони здоров"я, сім"ї, материнства та дитинства. Розглянуто та обговорено наступний порядок денний:
1. Про районну цільову соціальну програму протидії ВІЛ-інфекції/СНІДу на 2015-2018 роки.
2. Про надання дозволу Чортківському комунальному районному центру первинної медичної (медико-санітарної) допомоги на реорганізацію амбулаторії загальної практики-сімейної медицини с.Базар Чортківського району.
3. Лист головного лікаря Чортківського комунального районного центру первинної медичної (медико-санітарної) допомоги від 11.03.2015р. №278.
 4. Про лист першого заступника голови районної державної адміністрації та заступника голови районної ради виконувачу обов"язків голови Тернопільської обласної державної адміністрації.
5. Інформація Чортківського міськрайонного управління Головного управління Держсанепідслужби у Тернопільській області.
      На засідання комісії були запрошені Віват Іван Осипович – заступник голови районної державної адміністрації, Ратушняк Ярослав Петрович – головний лікаря Чортківського комунального районного центру первинної медичної (медико-санітарної) допомоги, Швидюк Ігор Олександрович – начальник відділу охорони здоров»я райдержадміністрації, Чортківський Роман Володимирович - головний лікар Чортківської центральної комунальної районної лікарні. Разом із заступником голови районної ради Хруставкою Л.М. запрошені та члени комісії активно вивчали та обговорювали подані матеріали, піднімали цілий ряд проблем медичної галузі. В результаті обговорення та внесення пропозицій на розгляд сесії Чортківської районної ради комісією рекомендовано подати районну цільову соціальну програму протидії ВІЛ-інфекції/СНІДу на 2015-2018 роки, попередньо обговоривши її фінансування в бюджетній комісії районної ради.