Документи Рішення Рішення VII скликання XVII сесія ІІ пленарне засідання (20 грудня 2018 року) №471-498 № 483 Про чисельність та структуру виконавчого апарату районної ради на 2019 рік та оплату праці голови районної ради та заступника головирайонної ради

 ЧОРТКІВСЬКА РАЙОННА РАДА
ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Сьоме скликання
СІМНАДЦЯТА СЕСІЯ
РІШЕННЯ

від 20 грудня 2018 року                                                                                     № 483
м. Чортків

Про чисельність та структуру виконавчого
апарату районної ради на 2019 рік та оплату праці
голови районної ради та заступника голови
районної ради

Керуючись пунктом 4 частини першої статті 43 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», враховуючи пропозиції постійних комісій районної ради з питань регламенту, депутатської етики, дотримання законності та запобігання корупції від 14 грудня 2018 року та з питань бюджету від 18 грудня 2018 року, Чортківська районна рада

В И Р І Ш И Л А :
1. Затвердити чисельність та структуру виконавчого апарату районної ради на 2019 рік в кількості 13 посадових осіб, згідно додатку 1.
2. Затвердити чисельність посад обслуговуючого персоналу адмінбудинку районної ради на 2019 рік в кількості 7 осіб, згідно додатку 2.
3. Надати право голові Чортківської районної ради у 2019 році в межах затвердженої чисельності працівників та витрат на утримання ради і її виконавчого апарату, вносити зміни до структури апарату ради, установлювати працівникам виконавчого апарату районної ради надбавки, премії і надавати допомоги на вирішення соціально-побутових питань та оздоровлення при наданні щорічних відпусток відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 09 березня 2006 року №268 "Про упорядкування структури та умов оплати праці працівників апарату органів виконавчої влади, органів прокуратури, судів та інших органів" (зі змінами), наказу Міністерства праці України від 11 жовтня 1996 року №77 "Про умови оплати праці робітників, зайнятих обслуговуванням органів виконавчої влади, місцевого самоврядування та їх виконавчих органів, органів прокуратури, судів та інших органів" (зі змінами і доповненнями).
4. Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 09 березня 2006 року №268 «Про упорядкування структури та умов оплати праці працівників апарату органів виконавчої влади, органів прокуратури, судів та інших органів» (із змінами):
1) встановити на 2019 рік голові Чортківської районної ради надбавку за особливий характер роботи в розмірі 50 відсотків до посадового окладу з урахуванням надбавки за ранг та вислугу років в межах затверджених видатків на оплату праці;
2) встановити на 2019 рік заступнику голови Чортківської районної ради надбавку в розмірі 50 відсотків до посадового окладу з урахуванням надбавки за ранг та вислугу років в межах затверджених видатків на оплату праці;
3) здійснювати щомісячне преміювання голови районної ради та заступника голови районної ради у розмірі 25 відсотків, відповідно до умов та порядку, передбачених чинним законодавством і Положенням про преміювання, а також преміювати їх до державних та професійних свят, в межах затверджених видатків на оплату праці і фонду преміювання, щорічно надавати їм матеріальну допомогу для вирішення соціально-побутових питань та на оздоровлення при наданні щорічної відпустки у розмірі середньомісячної заробітної плати.
5. Визнати таким, що втратило чинність з 01 січня 2019 року, рішення районної ради від 27 грудня 2017 року № 344 «Про чисельність та структуру виконавчого апарату районної ради на 2018 рік та оплату праці голови районної ради та заступника голови районної ради».



Голова районної ради                                                                  В.М.ШЕПЕТА





Додаток 1
до рішення Чортківської районної ради
20 грудня 2018 року № 483

ЧИСЕЛЬНІСТЬ ТА СТРУКТУРА
виконавчого апарату
Чортківської районної ради на 2019 рік
1. Голова районної ради –1
2. Заступник голови районної ради – 1
3. Керуючий справами – 1
4. Головний бухгалтер – 1
5. Радник голови районної ради - 1
Відділ організаційної роботи
6. Начальник відділу – 1
7. Заступник начальника відділу – 1
Юридичний відділ
8. Начальник відділу – 1
9. Заступник начальника відділу – 1
Відділ майнових відносин
10. Заступник керуючого справами - начальник відділу – 1
11. Головний спеціаліст відділу -1
Загальний відділ
12. Начальник відділу – 1
13. Заступник начальника відділу – 1



Керуючий справами виконавчого
апарату районної ради                                                                                Т.В.ЯБЛОНЬ


Додаток 2
до рішення Чортківської районної ради
20 грудня 2018 року № 483
Структура та найменування посад обслуговуючого
персоналу адмінбудинку районної ради на 2019 рік



1. Водій І класу – 1 чол.
2. Прибиральник службових приміщень – 2 чол.
3. Сторож – 3 чол.
4. Підсобний робітник – 1 чол.



Керуючий справами виконавчого
апарату районної ради                                                                  Т.В.ЯБЛОНЬ