Карта сайту Чортківське об"єднане Управління Пенісійного фонду України інформує Гаряча лінія

 ІНФОРМАЦІЯ
щодо соціального забезпечення громадян України, які переміщуються з тимчасово окупованої території та районів проведення антитерористичної операції

Для вирішення питань, пов'язаних з тимчасовим перебуванням, слід звертатися

за телефоном УРЯДОВОЇ "ГАРЯЧОЇ ЛІНІЇ" (БЕЗКОШТОВНО ЦІЛОДОБОВО):
0 800 507 309

або до Міжвідомчого координаційного штабу з питань, пов’язаних із соціальним забезпеченням громадян України, які переміщуються з тимчасово окупованої території та районів проведення антитерористичної операції

за телефонами «101», (044) 247-30-02, (044) 247-32-92
Адреса штабу – м.Київ, вул. Гончара, 55 а

або до Міжвідомчого обласного координаційного штабу з питань, пов’язаних із соціальним забезпеченням громадян України, які переміщуються з тимчасово окупованої території та районів проведення антитерористичної операції

за телефонами 112, 101, (0352) 43 43 20, (097) 828 75 27
Адреса штабу – м.Тернопіль, вул. Лесі Українки, 6

Інформація про наявність вільних місць для розміщення
http://migrants.gov.ua

Для отримання всіх видів державної соціальної підтримки, зокрема пенсії, допомоги слід звертатися до найближчої установи соціального захисту населення за місцем фактичного проживання (перебування)

ДЕРЖАВНА ПІДТРИМКА ПЕНСІОНЕРІВ

- переведення пенсії за місцем фактичного проживання (перебування);
- первинне призначення пенсії;
- перерахунок пенсії

Куди звертатися: до органу Пенсійного фонду за місцем фактичного проживання (перебування)

Основні документи, які необхідно мати при собі:
- паспорт;
- посвідчення отримувача пенсії (за наявності);
- довідка про присвоєння ідентифікаційного коду (за наявності)
„Гаряча” телефонна лінія Головного управління Пенсійного фонду в Тернопільській області
(0352) 23 48 93

ДЕРЖАВНА ПІДТРИМКА В ПРАЦЕВЛАШТУВАННІ

- пошук підходящої роботи – тимчасової і постійної;
- надання інформації та консультації у сфері занятості;
- можливість участі в громадських оплачуваних роботах;
- професійна підготовка, перепідготовка і підвищення кваліфікації;
- отримання статусу безробітного

Куди звертатися: до центру занятості за місцем фактичного проживання (перебування)

Основні документи, які необхідно мати при собі:
- паспорт;
- довідка про присвоєння ідентифікаційного коду (за наявності);
- трудова книжка (за наявності);
- документи про освіту (за наявності)

„Гаряча” телефонна лінія Тернопільського обласного центру зайнятості
(0352) 23 51 95

ДЕРЖАВНА ПІДТРИМКА СІМЕЙ З ДІТЬМИ

переведення допомоги за місцем фактичного проживання (перебування) або первинне призначення:
- допомога при народженні (усиновленні) дитини;
- допомога одиноким матерям;
- допомога опікунам та піклувальникам;
- допомога дітям-інвалідам та інвалідам з дитинства;
- допомога малозабезпеченим сім’ям;
- тимчасова допомога на дітей, один з батьків яких ухиляється від сплати аліментів;
- супровід сімей з дітьми, які потребують допомоги;
- надання юридичної, психологічної та соціальної допомоги дітям-сиротам та дітям, позбавленим батьківського піклування, опікунам, піклувальникам, прийомним батькам та батькам-вихователям

Куди звертатися: до органу соціального захисту населення, служб у справах дітей, центрів соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді за місцем фактичного проживання (перебування)



Основні документи, які необхідно мати при собі:
- паспорт;
- свідоцтво про народження дитини;
- довідка про присвоєння ідентифікаційного коду (за наявності)

„Гарячі” телефонні лінії:

департаменту соціального захисту населення Тернопільської обласної державної адміністрації
(0352) 52 25 90

служби в справах дітей Тернопільської обласної державної адміністрації
(0352) 52 63 63, (0352) 52 21 81

Тернопільського обласного центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді
(0352) 23 51 12

ДЕРЖАВНА ПІДТРИМКА ГРОМАДЯН ПОХИЛОГО ВІКУ, ІНВАЛІДІВ

- стаціонарний догляд (для громадян похилого віку, інвалідів І, ІІ групи, які за станом здоров’я мають потребу в сторонньому догляді, побутовому обслуговуванні, медичній допомозі);
- догляд вдома (для громадян похилого віку, інвалідів, які нездатні до самообслуговування і потребують постійної сторонньої допомоги);
- натуральна допомога (одяг, взуття, предмети першої потреби)

Куди звертатися: до територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) або до органу соціального захисту населення за місцем фактичного проживання (перебування)

Основні документи, які необхідно мати при собі:
- паспорт;
- медична довідка про потребу в постійній сторонній допомозі (за наявності)

„Гаряча” телефонна лінія департаменту соціального захисту населення Тернопільської облдержадміністрації
(0352) 52 26 13