ЧОРТКІВСЬКА РАЙОННА РАДА
ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Шосте скликання
ДРУГА СЕСІЯ
Р І Ш Е Н Н Я
ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Шосте скликання
ДРУГА СЕСІЯ
Р І Ш Е Н Н Я
від 10 грудня 2010 року № 23
м. Чортків
Про чисельність та структуру виконавчого
апарату районної ради на 2011 рік та оплату праці
голови районної ради та заступника голови
районної ради
Керуючись пунктом 4 частини 1 статті 43 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Чортківська районна рада
В И Р І Ш И Л А :
1. Затвердити чисельність та структуру виконавчого апарату районної ради на 2011 рік в кількості 13 посадових осіб, згідно додатку №1.
2. Затвердити чисельність посад обслуговуючого персоналу адмінбудинку районної ради на 2011 рік в кількості 7 осіб, згідно додатку №2.
3. Надати право голові Чортківської районної ради у 2011 році, в межах затвердженої чисельності працівників та витрат на утримання ради і її виконавчого апарату, вносити зміни до структури апарату ради, в межах затверджених фондів оплати праці та преміювання, установлювати працівникам виконавчого апарату районної ради надбавки, премії і надавати допомоги на оздоровлення при наданні щорічних відпусток та вирішення соціально-побутових питань, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 09 березня 2006 року №268 "Про упорядкування структури та умов оплати праці працівників апарату органів виконавчої влади, органів прокуратури, судів та інших органів" (із змінами) та наказу Міністерства праці України №77 від 11 жовтня 1996 року "Про умови оплати праці робітників, зайнятих обслуговуванням органів виконавчої влади, місцевого самоврядування та їх виконавчих органів, органів прокуратури, судів та інших органів" із змінами і доповненнями, внесеними наказом Міністерства праці та соціальної політики від 20 березня 2006 року №81.
4. Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 09 березня 2006 року №268 "Про упорядкування структури та умов оплати праці працівників апарату органів виконавчої влади, органів прокуратури, судів та інших органів" (із змінами):
4.1. Встановити на 2011 рік голові районної ради Чортківському Р.В. надбавку за особливий характер роботи в розмірі 50 відсотків до посадового окладу з урахуванням надбавки за ранг та вислугу років; надбавку в розмірі 10 відсотків до посадового окладу за роботу з відомостями, що становлять державну таємницю; надбавку в розмірі 5 відсотків до посадового окладу відповідно до підпункту 3 пункту 3 Постанови Кабінету Міністрів України № 268 від 9 березня 2006 року за почесне звання «заслужений» в межах затверджених видатків на оплату праці.
4.2. Встановити на 2011 рік заступнику голови Чортківської районної ради Хруставці Л.М. надбавку в розмірі 50 відсотків до посадового окладу з урахуванням надбавки за ранг та вислугу років в межах затверджених видатків на оплату праці.
4.3. Здійснювати щомісячне преміювання голови районної ради та заступника голови районної ради відповідно до умов, порядку та у розмірах, передбачених чинним законодавством і Положенням про преміювання в межах затверджених видатків на оплату праці і фонду преміювання, щорічно надавати їм матеріальну допомогу для вирішення соціально-побутових умов та на оздоровлення при наданні щорічної відпустки у розмірі середньомісячної заробітної плати.
5. Вважати такими, що втратили чинність рішення районної ради №242 від 20 грудня 2007 року "Про чисельність та структуру виконавчого апарату районної ради на 2008 рік та оплату праці голови та заступника голови районної ради" та рішення №507 від 14 травня 2010 року "Про чисельність та структуру виконавчого апарату районної ради на 2010 рік".
Голова Чортківської
районної ради Р.В. Чортківський
Додаток №1
до рішення районної ради
від 10 грудня 2010 року № 23
до рішення районної ради
від 10 грудня 2010 року № 23
Структура виконавчого апарату
Чортківської районної ради на 2011 рік
1. Голова районної ради –1
2. Заступник голови районної ради – 1
3. Керуючий справами – 1
4. Головний бухгалтер – 1
5. Радник голови районної ради – 1
Відділ організаційної роботи
6. Начальник відділу – 1
7. Заступник начальника відділу – 1
8. Головний спеціаліст відділу – 1
Юридичний відділ
9. Начальник відділу – 1
Відділ з гуманітарних питань
10. Начальник відділу – 1
Загальний відділ
11. Начальник відділу – 1
12. Головний спеціаліст відділу – 1
Відділ з питань управління майновим комплексом
районної ради
13. Начальник відділу – 1
Керуючий справами районної ради С.П. Стефанишин
Додаток №2
до рішення районної ради
від 10 грудня 2010 року № 23
до рішення районної ради
від 10 грудня 2010 року № 23
Структура та найменування посад обслуговуючого
персоналу адмінбудинку районної ради на 2011 рік
персоналу адмінбудинку районної ради на 2011 рік
1. Водій І класу – 1 чол.
2. Прибиральник службових приміщень – 2 чол.
3. Сторож – 3 чол.
4. Різноробочий – 1 чол.
Керуючий справами
районної ради С.П. Стефанишин