Документи Рішення Рішення VI скликання 2 сесія (10 грудня 2010 року) №13-36 № 23 Про чисельність та структуру виконавчого апарату районної ради на 2011 рік та оплату праці голови районної ради та заступника голови районної ради

ЧОРТКІВСЬКА РАЙОННА РАДА
ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Шосте скликання
ДРУГА СЕСІЯ

Р І Ш Е Н Н Я

від 10 грудня 2010 року                                                                                     № 23
м. Чортків

Про чисельність та структуру виконавчого
апарату районної ради на 2011 рік та оплату праці
голови районної ради та заступника голови
районної ради

Керуючись пунктом 4 частини 1 статті 43 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Чортківська районна рада
В И Р І Ш И Л А :
1. Затвердити чисельність та структуру виконавчого апарату районної ради на 2011 рік в кількості 13 посадових осіб, згідно додатку №1.
2. Затвердити чисельність посад обслуговуючого персоналу адмінбудинку районної ради на 2011 рік в кількості 7 осіб, згідно додатку №2.
3. Надати право голові Чортківської районної ради у 2011 році, в межах затвердженої чисельності працівників та витрат на утримання ради і її виконавчого апарату, вносити зміни до структури апарату ради, в межах затверджених фондів оплати праці та преміювання, установлювати працівникам виконавчого апарату районної ради надбавки, премії і надавати допомоги на оздоровлення при наданні щорічних відпусток та вирішення соціально-побутових питань, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 09 березня 2006 року №268 "Про упорядкування структури та умов оплати праці працівників апарату органів виконавчої влади, органів прокуратури, судів та інших органів" (із змінами) та наказу Міністерства праці України №77 від 11 жовтня 1996 року "Про умови оплати праці робітників, зайнятих обслуговуванням органів виконавчої влади, місцевого самоврядування та їх виконавчих органів, органів прокуратури, судів та інших органів" із змінами і доповненнями, внесеними наказом Міністерства праці та соціальної політики від 20 березня 2006 року №81.
4. Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 09 березня 2006 року №268 "Про упорядкування структури та умов оплати праці працівників апарату органів виконавчої влади, органів прокуратури, судів та інших органів" (із змінами):
4.1. Встановити на 2011 рік голові районної ради Чортківському Р.В. надбавку за особливий характер роботи в розмірі 50 відсотків до посадового окладу з урахуванням надбавки за ранг та вислугу років; надбавку в розмірі 10 відсотків до посадового окладу за роботу з відомостями, що становлять державну таємницю; надбавку в розмірі 5 відсотків до посадового окладу відповідно до підпункту 3 пункту 3 Постанови Кабінету Міністрів України № 268 від 9 березня 2006 року за почесне звання «заслужений» в межах затверджених видатків на оплату праці.
4.2. Встановити на 2011 рік заступнику голови Чортківської районної ради Хруставці Л.М. надбавку в розмірі 50 відсотків до посадового окладу з урахуванням надбавки за ранг та вислугу років в межах затверджених видатків на оплату праці.
4.3. Здійснювати щомісячне преміювання голови районної ради та заступника голови районної ради відповідно до умов, порядку та у розмірах, передбачених чинним законодавством і Положенням про преміювання в межах затверджених видатків на оплату праці і фонду преміювання, щорічно надавати їм матеріальну допомогу для вирішення соціально-побутових умов та на оздоровлення при наданні щорічної відпустки у розмірі середньомісячної заробітної плати.
5. Вважати такими, що втратили чинність рішення районної ради №242 від 20 грудня 2007 року "Про чисельність та структуру виконавчого апарату районної ради на 2008 рік та оплату праці голови та заступника голови районної ради" та рішення №507 від 14 травня 2010 року "Про чисельність та структуру виконавчого апарату районної ради на 2010 рік".




Голова Чортківської
районної ради                                                                                         Р.В. Чортківський

Додаток №1
до рішення районної ради
від 10 грудня 2010 року № 23
 

Структура виконавчого апарату
Чортківської районної ради на 2011 рік

1. Голова районної ради –1
2. Заступник голови районної ради – 1
3. Керуючий справами – 1
4. Головний бухгалтер – 1
5. Радник голови районної ради – 1

Відділ організаційної роботи
6. Начальник відділу – 1
7. Заступник начальника відділу – 1
8. Головний спеціаліст відділу – 1

Юридичний відділ
9. Начальник відділу – 1

Відділ з гуманітарних питань
10. Начальник відділу – 1

Загальний відділ
11. Начальник відділу – 1
12. Головний спеціаліст відділу – 1

Відділ з питань управління майновим комплексом
районної ради
13. Начальник відділу – 1





Керуючий справами районної ради                                                 С.П. Стефанишин

Додаток №2
до рішення районної ради
від 10 грудня 2010 року № 23


Структура та найменування посад обслуговуючого
персоналу адмінбудинку районної ради на 2011 рік



1. Водій І класу – 1 чол.

2. Прибиральник службових приміщень – 2 чол.

3. Сторож – 3 чол.

4. Різноробочий – 1 чол.





Керуючий справами
районної ради                                                                                                     С.П. Стефанишин