Документи Рішення Рішення VII скликання ІІ сесія (08 грудня -23 грудня 2015 року) № 12-76 № 16 Про чисельність та структуру виконавчого апарату районної ради на 2016 рік та оплату праці голови районної ради та заступника головирайонної ради

 ЧОРТКІВСЬКА РАЙОННА РАДА
ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Сьоме скликання
ДРУГА СЕСІЯ
від 8 грудня 2015 року                                                                                 № 16
м.Чортків

Про чисельність та структуру виконавчого
апарату районної ради на 2016 рік та оплату праці
голови районної ради та заступника голови
районної ради

Керуючись пунктом 4 частини 1 статті 43 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Чортківська районна рада
В И Р І Ш И Л А :
1. Затвердити чисельність та структуру виконавчого апарату районної ради на 2016 рік в кількості 13 посадових осіб, згідно додатку №1.
2. Затвердити чисельність посад обслуговуючого персоналу адмінбудинку районної ради на 2016 рік в кількості 7 осіб, згідно додатку №2.
3. Надати право голові Чортківської районної ради у 2016 році, в межах затвердженої чисельності працівників та витрат на утримання ради і її виконавчого апарату, вносити зміни до структури апарату ради, в межах затверджених фондів оплати праці та преміювання, установлювати працівникам виконавчого апарату районної ради надбавки, премії і надавати допомоги на оздоровлення при наданні щорічних відпусток та вирішення соціально-побутових питань, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 09 березня 2006 року №268 "Про упорядкування структури та умов оплати праці працівників апарату органів виконавчої влади, органів прокуратури, судів та інших органів" (із змінами) та наказу Міністерства праці України №77 від 11 жовтня 1996 року "Про умови оплати праці робітників, зайнятих обслуговуванням органів виконавчої влади, місцевого самоврядування та їх виконавчих органів, органів прокуратури, судів та інших органів" із змінами і доповненнями, внесеними наказом Міністерства праці та соціальної політики України від 20 березня 2006 року №81.
4. Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 09 березня 2006 року №268 "Про упорядкування структури та умов оплати праці працівників апарату органів виконавчої влади, органів прокуратури, судів та інших органів" (із змінами):
4.1. Встановити на 2016 рік голові Чортківської районної ради надбавку за особливий характер роботи в розмірі 50 відсотків до посадового окладу з урахуванням надбавки за ранг та вислугу років та надбавку в розмірі 10 відсотків до посадового окладу за роботу з відомостями, що становлять державну таємницю в межах затверджених видатків на оплату праці.
4.2. Встановити на 2016 рік заступнику голови Чортківської районної ради надбавку в розмірі 50 відсотків до посадового окладу з урахуванням надбавки за ранг та вислугу років в межах затверджених видатків на оплату праці.
4.3. Здійснювати щомісячне преміювання голови районної ради та заступника голови районної ради в розмірі не більше 20 відсотків, відповідно до умов, порядку та у розмірах, передбачених чинним законодавством і Положенням про преміювання в межах затверджених видатків на оплату праці і фонду преміювання, щорічно надавати їм матеріальну допомогу для вирішення соціально-побутових умов та на оздоровлення при наданні щорічної відпустки у розмірі середньомісячної заробітної плати.
5. Вважати такими, що втратили чинність рішення районної ради " Про чисельність та структуру виконавчого аппарату районної ради на 2015 рік та оплату праці голови районної ради та заступника голови районної ради" від 3 лютого 2015 року № 510 та розпорядження № 6-к від 17.02.2015 року.


Голова районної ради                                                                                  В.М.Шепета


Додаток
до рішення сесії районної
ради № 16 від 08 грудня 2015 року


Чисельність та структура виконавчого апарату
Чортківської районної ради на 2016 рік
1. Голова районної ради –1
2. Заступник голови районної ради – 1
3. Керуючий справами – 1
4. Головний бухгалтер – 1
5.Радник голови -1
Відділ організаційної роботи
6. Начальник відділу – 1
7. Заступник начальника відділу – 1
Юридичний відділ
8. Начальник відділу – 1
9. Головний спеціаліст відділу – 1
Відділ з майнових відносин
10. Заступник керуючого справами - начальник відділу – 1
11. Головний спеціаліст відділу -1
Загальний відділ
12. Начальник відділу – 1
13. Головний спеціаліст відділу – 1


Керуючий справами районної ради                                                                          Т.В.Яблонь




Додаток 2
до рішення районної ради
№ 16 від 08 грудня 2015 року

Структура та найменування посад обслуговуючого
персоналу адмінбудинку районної ради на 2016 рік

1. Водій І класу – 1 чол.

2. Прибиральник службових приміщень – 2 чол.

3. Сторож – 3 чол.

4. Різноробочий – 1 чол.


Керуючий справами районної ради                                                                              Т.В.Яблонь